juni 15

Sådan afsluttede Camilla flere års billede-frustrationer I forhold til sin markedsføring

0  comments

Sådan afsluttede Camilla flere års billede-frustrationer i forhold til sin markedsføring



Se lige her.




”Klik”
 

”Klik, klik”

 
”Klik”

 


Dette er lyden af webshop-ejer Camilla Dyg Dalsø, der, glad og uden frustrationer, selv tager gode billeder til sin markedsføring.


MEN


... Sådan har det ikke altid været.


Camilla udlejer og sælger festartikler til bryllupper, konfirmationer, fødselsdage mm. via hjemmesiden: www.detperfektebryllup.dk.


Hendes virksomhed foregår primært online via hjemmeside og webshop.

Camilla er solo-selvselvstændig og har dermed ingen ansatte, hvilket betyder at hun selv dækker alle de funktioner, det kræver at drive en virksomhed.


(som f.eks. chef, lagermedarbejder, sekretær, markedsføringsansvarlig, fotograf, indkøber osv. osv.)




Camilla oplevede, i flere år, frustrationer og usikkerhed i forhold til at få skabt det billedmateriale, til hjemmeside og sociale medier, som hun ønskede:



”Jeg var sindssyg usikker på det med billeder.

Mine billeder blev aldrig pæne og jeg tog nogle virkelige lausige billeder.

Jeg var i tvivl om, hvordan jeg skulle sætte tingene op og hvordan jeg skulle bruge lyset.

Jeg vidste ikke hvad jeg kunne lide og hvordan jeg gerne ville have mine billeder.
 
 
Jeg har haft mit firma igennem flere år, så det har været en langvarig frustration."



"Jeg havde ikke råd til at gå ud og smide, jeg ved ikke hvor mange penge, for at få taget en masse billeder og have nogen til at sidde og gøre det for mig.”
 

”Så dukkede Karina op, lige pludselig, på mystisk vis.”

Det matchede bare noget jeg kunne forholde mig til – nice and simple.”


Camilla fortæller smilende:

”Nyhedsbrevene var skrevet i et sprog, jeg kunne forstå, uden at føle mig fuldstændig komplet idiot.

Jeg tror kun jeg modtog et par mails, så kontaktede jeg til Karina.”



Camilla valgte at investere i sparringspakken:  Sådan skaber du selv flotte markedsføringsbilleder - der virker!

... hvilket betyder, at hendes workflow og muligheder nu ser helt anderledes ud, i forhold til selv at skabe billeder til sin markedsføring.


”Bryllup og fest er jo billeder.

Hvis man skal kunne fremvise noget, er det jo ret vigtigt, at man reelt kan tage
nogle billeder - så man ikke skal have en fotograf med sig rundt hele tiden.

Nu kan jeg tage et billede, der rent faktisk ser fornuftigt ud.

Jeg har fået en langt større forståelse for, hvad jeg skal gøre, når jeg tager billeder, dét giver faktisk en mærkbar forandring, når jeg tager billeder af produkter!

Det er langt nemmere for mig at komme i gang!

Den tid jeg nu bruger på at tage billeder føles meget bedre, end den tid jeg før brugte. Fordi det er sjovere at tage billeder, når man får noget ud af det”

 
Udover produktbilleder, så kan jeg nu også selv tage situationsbilleder, som giver liv og viser, hvad der sker i min virksomhed.

Der er ingen tvivl om, at det skaber kunder.”



*****


Kunne du også godt tænke dig at skabe bedre billeder, selv, til din markedsføring?

Så kom godt i gang, lige her, på flere måder - uden at det koster dig en krone!



Tags


You may also like

Sådan sparer du tid, frustrationer og teknikhovedpine

Sådan sparer du tid, frustrationer og teknikhovedpine

Én vigtig grund – derfor er det en god idé, at prioritere gode billeder til din markedsføring

Én vigtig grund – derfor er det en god idé, at prioritere gode billeder til din markedsføring
Leave a Repl​​​​​y

Your email address will not be published. Required fields are marked

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Use this Bottom Section to Promote Your Offer

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim